julfirande hos pappa

2012-12-25 @ 20:40:27
Idag har vi då firat jul hos min pappa. När vi kom hit åt vi jättegod
julmat och efter det såg vi alla på en julig film tillsammans.
Sedan drack vi lite coca cola/kaffe och åt julstjärnor. Efter det
var det dags att öppna julklapparna och jag fick
fina saker av min pappa och min farmor.
Tack så mycket! ♥

Just nu har vi precis kommit från bastun och nu sitter
jag här i soffan framför datorn och tar det lugnt.
 
 
 
 
Handduk, choklad, pengar, julprydnad, bok och iittala glas.
 
Fick två sådana här glas från iittala. 

Kommentarer
Postat av: beciell

Hej, jag skulle behöva din hjälp i bokstavligen EN sekund och det skulle betyda massor för mig. Jag deltar i en tävling och ligger just nu på 2e plats, vill du hjälpa mig att nå förstaplatsen? Det ENDA du behöver göra är att klicka här, så har du röstat på mig: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 TACK så mycket för din hjälp <3 God jul och god fortsättning :)

2012-12-25 @ 21:39:22
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback