tisdag

2013-07-09 @ 19:38:00
Idag har jag varit på jobb från 7-15. Dagen for otroligt snabbt och det känns bara bra. Imorgon är jag
ledig så ska sova länge på morgonen, äta något gott till morgonmål och sedan bara chilla hela dagen
och göra det som jag själv vill. Nu på kvällen har jag iaf crosstrainat i 50 minuter och efter det har
jag bara suttit här framför datorn och tagit det lugnt. Ska nog ännu sitta här en stund
och sedan gå och sova bara jag blir lite tröttare. Ha en fin kväll allihopa! :)
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Just nu sitter jag bara o kollar på allsången på skansen - och sjunger med trots min hemska stämma *haha*.

Annars har jag shoppat & solat idag <3

2013-07-09 @ 20:22:11
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback