sjätte oktober

2013-10-06 @ 14:24:52
Det är nu en evighet sen jag senast bloggade. Har nu den här veckan haft så mycket olika tenter
och uppgifter i skolan så har inte haft tid att göra något annat nästan än bara sitta hemma och läsa på
tenterna och göra skoluppgifter. Men nu är det som tur över och nästa vecka börjar en ny period så
det ska bli skönt. Den här måndagen hade jag också mitt körprov och jag blev godkänd! Är så
glad att det är över nu och att jag äntligen får börja köra. Har sedan dess kört varje dag
till skolan och börjar hela tiden bli vanare med vår bil. Var igår också på jobb från 7-15
och dagen gick som vanligt otroligt snabbt där. Idag har jag bara tränat, dammsugit,
tvättat smutsbyk, ätit och sådant vardagligt. Ska om en stund fara iväg
till matbutiken och efter det blir det dags att börja laga middag.
 
Gammal bild från sommaren. Saknar!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback