18!

2013-09-05 @ 21:49:18
Nu har jag igen haft en liten bloggpaus men har verkligen inte alls hunnit blogga då vi har haft
så mycket att göra här hemma, jag har haft bilskola och mycket i skolan också. Idag är det iaf min
födelsedag och det känns så roligt att äntligen vara 18. Efter skolan var jag bara tvungen att fara och köpa
en cider från butiken bara för att känna hur det känns, haha. Har också varit till banken idag och där
var jag i över en timme.. sedan har jag också haft körlektion idag. När jag var klar med allt
det där for vi ut och äta till Seireeni. Imorgon kommer det att bli en av de roligaste
kvällarna på länge. Först ska vi vara här hemma hos oss och festa lite
och efter det far vi till baren och där ska vi sedan vara hela natten. Ska
försöka att komma ihåg att ta mycket bilder när vi är här hemma
för till baren vill jag nog inte ta med min systemkamera.
 

Kommentarer
Postat av: ida

Jo de ha ja o dom va no bekväma :D

2013-09-08 @ 14:50:48
URL: http://iidas.webblogg.se
Postat av: liborius

grattis i efterskott:D

2013-09-08 @ 18:45:20
URL: http://liborius.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback