nu är det höst!

2013-09-25 @ 18:55:52
Hej! Nu har det verkligen blivit höst, graderna ute börjar sjunka och man måste börja ha allt mera
kläder på sig för att inte frysa ihjäl. En liten tid skulle det nog ännu få vara varmt, sedan skulle det sakta
kunna bli höst i slutet på oktober tycker jag. Igår efter skolan var jag iaf med Emilia till gymmet och efter
det kom hon övernatten till oss. Vi lagade fyllda paprikor till middag och det blev så otroligt gott.
Som tur så slapp vi i ganska god tid och sova, men ändå var vi såå trötta när vi skulle
stiga upp halv sju på morgonen. Och dessutom har jag haft träningsvärk i typ
alla muskler idag och jag tror att det ännu kommer vara kvar imorgon, det
känns ändå ganska skönt för då vet man att man har gjort något bra.
 
Regn, regn och ännu mera regn...
 
 Såååå gott!
 

Kommentarer
Postat av: HJJONSSON

Jättefina bilder!!

PS. Vill bara berätta om att jag har dagens blogg i min blogg, det skulle vara roligt om du ville vara med! <3

2013-09-28 @ 15:09:05
URL: http://www.hjjonsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback