PARTY!

2013-09-09 @ 08:28:10
Den här fredagen firade vi min 18 års dag med vänner. Emilia kom till mig genast efter skolan
och så lagade vi pasta carbonara och bara chillade. Senare på kvällen började vi fixa oss och sedan
när vi var klara kom alla andra. Först drack vi lite här hemma hos oss och när klockan blivit tillräckligt
mycket tog vi taxi in till stan. Där for vi till två olika barer och festade hela natten, det var så kul
och kändes så roligt att äntligen slippa in till barerna. Nästa dag när vi vaknade var
vi konstigt nog ganska pigga och så beställde vi också pizza till oss. Sedan
när pizzorna kom såg vi på sex and the city 2:an och åt. Det har varit
ett väldigt roligt veckoslut med mycket godheter och lite träning så
nu den här veckan ska jag börja äta hälsosammare igen
och gå tillbaks till mina vanliga träningsvanor.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Gott och fina bilder :)

2013-09-09 @ 13:48:24
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

2013-09-10 @ 13:25:05
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback