dreambody here I come ♥

2014-01-25 @ 19:49:00
Den här veckan har jag ätit hälsosamt och helt och hållet lämnat bort allt onyttigt som godis, chips, snabbmat, läsk, glass, sötsaker osv. Tänkte vara utan allt onyttigt • 20.1 - 20.2 • och efter det börja med att äta något gott bara på lördag kväll! Har den senaste tiden ätit så mycket onyttigt och känner verkligen hur kroppen mår dåligt av det. Redan nu känns det som att kroppen börjar gå tillbaks till sin vanliga form och att jag inte mera är lika "uppblåst" som jag var när jag åt så mycket skräp.
 
När det blir varmare ute ska jag också börja springa utomhus, saknar verkligen det och det är en så bra träningsform! Då tänkte jag börja springa 2 - 3 gånger i veckan och styrketräna 2 gånger i veckan. Just nu konditionstränar (t.ex. crosstrainer, simning, cirkelträning) jag 2 gånger i veckan och styrketränar 2 gånger i veckan.
 
Till sommaren ska jag vara i toppskick!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback