schoolday

2014-01-27 @ 18:33:00
Idag var det då dags för skola igen. Var redan kl.8 i skolan så åt morgonmål där istället för hemma då jag annars skulle ha fått lite bråttom. Som tur gick dagen väldigt snabbt och på eftermiddagen hade vi olika case inom hemvården som vi var indelade i grupper till. Där var det en lärare som spelade klient och vi andra i gruppen skulle leka att vi gick på ett riktigt hemvårdsbesök. Det var riktigt roligt och man lärde sig mycket av det.
 
Efter skolan for jag med Emilia till picnic för att äta lite och sedan när jag kom hem så crosstrainade jag i 40 minuter och avslutade sedan med att göra 100 squats. Har för 16 dagar sedan börjat en utmaning som heter "100 squats per dag i 100 dagar" och hittills har jag faktiskt gjort det varje dag. Och redan nu ser jag stora resultat på mina ben, främst rumpan! Undrar hur benen och rumpan ser ut efter 84 dagar ;)
 
Om en stund ska jag laga lite kvällsmål till mig och Sebastian. Sedan ska jag nog bara chilla framför datorn en stund tills jag blir så trött att jag måste gå och sova. Börjar ändå först 9:15 imorgon så kan sova lite längre.
 
Saknar sommaren! Att kunna gå klädd i bara klänning och inte frysa 

Kommentarer
Postat av: lina

fin klänning:)

2014-01-28 @ 21:49:27
URL: http://linah.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback