12.7.2014

2014-07-12 @ 15:06:48
Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ligger bara här i sängen och tar det lugnt. Om en stund ska jag äta caesarsallad till middag, MUMS! Är superhungrig efter en lång arbetsdag och har inte ätit på fem timmar... Som tur är kaffe räddaren i nöden när man helst bara skulle vilja hem och sova. Imorgon har jag igen 14h jobb så det är lite mindre kul, speciellt då de har lovat superbra väder tills imorgon. Nå sedan har jag två natturer och efter det FYRA dagar ledigt ♥ då ska jag nog passa på att njuta för fullt.
 
Efter att jag har ätit ska jag fara och simma med mamma och min lillebror. Hoppas att det är varmt vatten så blir det ett skönt kvällsdopp innan jag måste fara tidigt och sova så att jag orkar imorgon :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback