17.7.2014

2014-07-17 @ 12:30:00
Idag sov jag enda till klockan 12 och det var så skönt att få sova ut. Jag antar att min kropp behövde all sömn. Just nu sitter jag här ute på bakgården och ska om en stund fara ut och springa en sväng. Har inte alls hunnit/orkat träna den här veckan så det ska faktiskt bli skönt att få röra på sig lite. Sedan när Basti kommer hem från jobbet så ska vi fara till stranden.
 
Det här var min brunch. Smoothie gjord på naturell yoghurt, lite mjölk, jordgubbar och blåbär. Den blev väldigt fräsch och god och dessutom mättade den otroligt bra! Hade inte heller något socker i den.

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Så gott, brukar själv göra smoothie av jordgubbar eller blåbär, turkisk yoghurt, kvarg och mjölk, super gott och man blir lagom mätt! :)


Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Du kan läsa om min helg i Karlstad/Kil med min kille om mitt distansförhållande, mycket träning, vardag, nya inköp mm. Hoppas något faller i smaken, kram! :)

2014-10-07 @ 19:31:01
URL: http://malinviola.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback