5.7.2014

2014-07-05 @ 20:56:21
Nu har det igen gått en tid sedan jag sist bloggade men orsaken till den är att vårt internet inte har fungerat. Men nu ÄNTLIGEN fungerar det igen så nu ska jag börja blogga ordentligt. Det har inte hänt så mycket speciellt nu på senaste tiden. Har umgåtts med vänner, jobbat, tränat och shoppat ganska mycket (tänkte laga ett skillt inlägg på mina nya kläder).
 
Idag har jag iaf haft jobb kl.7-21, alltså 14h. Det har nog varit ganska tungt och speciellt jobbigt var det när man visste att ute var det strålande sol och hur varmt som helst men nej, jag var tvungen att jobba hela dagen. Nå nog gick dagen sist och slutligen ändå ganska fort men nu känner jag nog hur sjuka fötter jag har av allt promenerande av och an idag.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback