Morning

2014-07-06 @ 07:18:46
God morgon! Just nu skriver jag från min ipad. Har precis vaknat och ligger nu bara i sängen och orkar inte riktigt ännu stiga upp. Men om en stund ska jag gå ner och koka kaffe och laga en smörgås + ägg till morgonmål. Tänkte sedan sitta ute på balkongen och äta om det inte är allt för kallt ute.
 
idag har jag kvällstur på jobbet så börjar kl.13 och kommer först hem kl.21, men jag får iaf mycket pengar då det är söndag idag ;) sedan har jag två morgonturer och på onsdag + torsdag är jag ledig. På onsdagen ska jag och Basti fara med min pappa och hans flickvän till Lurens på sommarteater. Det har blivit som en tradition att fara dit med dem varje sommar, så kul!
 
Tänkte också berätta att jag tänker vara utan allt onyttigt 1.7-1.8 och efter det börja med att bara äta något gott på fredag, lördag ELLER söndag kväll (alltså en gång i veckan). Hittills har det gått superbra och jag har inte mera huvudvärk så som jag hade de första dagarna. Känner mig inte heller lika uppsvälld mera som jag gjorde förut. Mitt mål med det här är att först och främst få en "kickstart" helt utan onyttigheter och efter det lära mig att man kan äta något gott en gång i veckan och då verkligen NJUTA av det. Såklart kommer jag sedan även att äta något gott på kalas fast det är mitt i veckan. Sedan hoppas jag även att jag ska gå ner några kilogram och få bort lite överlopps fett.
 
Gott att göra goda smoothies med min nya smoothiemixer
 
Träna måste jag ju självklart också, men det har ändå redan blivit en vana som jag har hållt på med i över ett och ett halft år. Så stolt över mig själv att jag tränar regelbundet, satsar på 4 gånger i veckan.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback