närmare målet

2014-07-09 @ 09:24:40
Igår var jag då som sagt ute och fota med Ida. Vi körde runt lite för att hitta någon fin äng att fota på men tror ni att det finns sådant i Borgå? Svaret är nej. Så till sist for vi till ett litet träsk. Där var det stekhhett och jag hade på mig jeans. Så ni kan gissa om man var svettig efter det. Synd att vi inte tog med bikini.. bilderna blev lite suddiga och det var helt för starkt ljus :/ nästa gång som vi far och fota tänker vi fara någon dag som det är lite svalare och inte heller strålande sol!
 
Idag på morgonen fick jag iaf en trevlig överraskning. Har nu gått ner 2,2kg sedan jag började med min "diet" för 9 dagar sedan. Alltså att lämna bort allt onyttigt, äta regelbundet och mindre portioner. Det känns så bra och nu är jag otroligt motiverad att fortsätta. Har ännu 5-7kg kvar innan jag har nått min "målvikt" och är nöjd :) efter den 1.8 får jag se om jag fortsätter med att lämna bort allt onyttigt en tid eller om jag börjar med att äta något gott en gång i veckan. Vill åtminstone vara i toppform tills min 19 års dag ;) och dessutom känner jag hur mycket bättre jag mår nu; har inte mera huvudvärk, är inte lika trött, är inte lättirriterad, är inte rastlös osv.
 
Mitt mål är att få tillbaks den här kroppen som jag hade förra sommaren + få bort lite mera överlopps fett. Förstår inte varför jag var så dum och började äta mera onyttigt.. men så är det väl när man flyttar hemifrån..?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback