sömnproblem

2014-07-18 @ 13:24:03
Min dygnsrytm har nog blivit helt konstig efter mina två natturer.. igår när jag skulle fara och sova så fick jag inte alls sömn och låg klarvaken och försökte bara somna. Somnade nog först vid kl.1 på natten. Sedan vaknade jag på morgonen kl.4 när Basti for iväg till jobbet och då var jag åter igen helt klarvaken. Fick sedan sömn kl.6 igen och efter det sov jag enda till kl.12:30. Det känns så hemskt att sova bort hela dagen och egentligen är jag en morgonmänniska som brukar vakna redan kl.8-9. Hoppas att denna natt blir lite bättre :) Tänker sätta hundra alarm till kl.9 så att jag säkert vaknar i tid!!
 
Snart borde Basti åtminstone komma hem från jobbet och då ska vi fara till stranden igen. Vi tänkte ta med oss lite picknicks mat som vi kan mumsa på. Det är så skönt att simma och sola nu när det äntligen har blivit sommar. Och inte vill man heller spendera hela dagen inomhus ;)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback