I'm back!

2014-06-04 @ 00:26:09
Hejsan alla! Har nu haft en bloggpaus ganska så länge. Har helt enkelt inte haft lust att blogga och inspirationen har även varit som bortblåst. Det har hänt massor sedan jag senast bloggade. Har blivit färdig närvårdare (förra fredagen 30.5) och samma dag som jag blev färdig fick jag på morgonen ett samtal från jobbet om att jag blivit vald till deras ordinarie tjänst. Det var nog den allra bästa present som jag någonsin skulle ha kunnat få till min dimission, blev helt överlycklig då jag trivs så otroligt bra på det här stället! Som färdig närvårdare kom jag även ut med toppbetyg och ett stipendie på 400€! Så den dagen kunde inte bli bättre alltså med andra ord. Har jobbat på heltid nu sedan 19.5 och det känns bra att få pengar och också bra och roligt att få jobba på mitt underbara jobb med härliga arbetskamrater och klienter.
 
Just nu gör jag nattur här på jobbet. Egentligen skulle jag ha haft två morgonturer men tog natturen istället då en blev sjuk. Hittills känner jag mig inte så speciellt trött men det kan också bero på kaffet och att jag sov 12h inatt.. hade nog mycket sömnskuld som jag behövde sova in. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men på torsdagen måste jag åtminstone fara till skattebyrån för att höja min skatteprocent då jag är ledig. Just nu håller jag på att nätshoppa lite då jag inte har något bättre för mig, vill ju ha lite nytt inför sommaren ;)
 
Gammal bild då jag inte kan ladda upp något annat från jobbets dator.

Kommentarer
Postat av: Fanny

kul att du är tillbaka! :)
kram

2014-06-14 @ 22:11:52
URL: http://fannie.blogg.se
Postat av: Sarah

hej allt bra =)

2014-06-28 @ 13:40:09
URL: http://Klarahs.blogg.se
Postat av: F E L I C I A

hoppas du kommer igång igen :)

2014-07-03 @ 19:07:19
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback