det närmar sig slutet

2014-03-02 @ 22:01:27
Just nu sitter jag bara här framför datorn och tar det lugnt. Väntar på att bastun ska bli varm och sedan ska jag och Sebastian gå och bada. Det är så skönt att avsluta veckan med att bada bastu. Imorgon är det igen dags för praktik kl.7-15. Som tur så brukar dagarna gå väldigt fort där då det är så mycket att göra hela tiden. Trivs väldigt bra på den här avdelningen och är nog sist och slutligen glad att 90% av personalen talar finska för jag har lärt mig massor nu under bara 3 veckor, MAN MÅSTE BARA VÅGA BÖRJA PRATA! ♥ Nu är det bara 3 veckor kvar av den här praktiken, sedan är det dags för skola i 2 veckor och efter det blir det 5 veckor praktik. När den praktiken är slut så blir det igen skola i 3 veckor och efter det blir jag FÄRDIG NÄRVÅRDARE. Kan inte ens förstå hur 3 år kan ha gått så här fort!? Efter att jag blir färdig så kommer jag att sommarjobba på samma ställe som jag var förra sommaren och efter det blir det nog dags för mig att söka ett fast arbete. Om några år kanske jag studerar vidare, vem vet. Isåfall blir det nog till sjuksköterska eller hälsovårdare.
 
Så här såg jag ut för tre år sedan, alltså år 2011.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Den har varit toppen! :)
Hoppas att du får en toppen start på den nya veckan?
Kram! ❤
//Ledsen för sent svar//

2014-03-10 @ 18:40:21
URL: http://erne.blogg.se
Postat av: Angelica

Äntligen snart helg. Varit mycket skola, möten och annat denna veckan. Så de ska bli skönt o bara vara under helgen. Ha en härlig torsdag!

2014-03-27 @ 11:10:44
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

sv: allt är super med mig :) hur är det själv då?
kram <3

2014-04-01 @ 18:11:27
URL: http://sampa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback