FRIDAY!

2015-02-27 @ 15:16:00
Idag hade jag då som sagt morgontur men slutade redan kl.13:30 så det var verkligen skönt! Här hemma kollade jag på senaste avsnittet av "Jutta ja puolen vuoden superdieetit" och åt en kiwi och ett ägg som mellanmål. Tycker så om att se såna typers program och får alltid själv sån inspiration till att äta hälsosamt och träna.
 
När Basti kom hem från jobbet hade han varit via kotipizza och köpt en pizza till sig själv och en caesarsallad till mig, som förövrigt är den bästa caesarsalladen någosin, den är helt perfekt enligt mig! Har inte ännu åtminstone hittat någon som skulle vara bättre än den. Då är det enkelt också att ta det hälsosammare alternativet då det är ännu godare än pizzorna. Imorgon blir det veckans godisdag så då tycker jag nog att jag är värd en påse med lösgodis då jag ändå ätit hälsosamt hela veckan (förutom när vi firade pappas 48 års dag på tisdagen) :)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback