5 kilometer

2013-11-21 @ 14:41:00
Istället för att crosstraina bestämde jag mig för att fara ut och springa. Den här gången blev
det 5 km och jag sprang det på 33 minuter och 14 sekunder. Alltså hela 3 minuter snabbare
än i somras. Är såå stolt över mig själv! Till våren har jag som mål att klara av
att springa 5 km under 30 minuter och sedan att kunna springa 10 km.
 
Nu ska jag iaf äta något och sedan börja läsa till tenten som vi har imorgon.
Måste också hinna laga mat idag, det blir ris och kyckling.
 
Min inspirationsplansh som jag har på kylskåpet :)

i love tea ♥

2013-11-21 @ 11:12:16
Nu har jag testat på alla liptons nya té smaker. Jag älskar té så det var en självklarhet för mig att testa på dessa smaker. Alla de här smakerna var så sjukt goda! Min favorit är strawberry cupcake och sedan kommer vanilla caramel och till sist blueberry muffin. Dessa är perfekta att dricka nu när det är så grått och tråkigt ute. 
 

tjugoförsta november

2013-11-21 @ 10:26:54
Det har gått en evighet sedan jag bloggade sist men har verkligen inte haft någon inspiration alls.
Men nu tänkte jag ta tag i det och börja blogga lite oftare. Det har inte riktigt hänt något extra nu på
senaste tiden, har bara haft mycket tenter och sådant i skolan så det har tagit ganska mycket tid.
Idag är jag ledig och var det också igår så ska om en stund crosstraina och efter det måste
jag läsa till en supersvår tent som vi har imorgon. Det är också vår sista skoldag imorgon
innan praktiken börjar nästa vecka. Hoppas att det kommer att bli intressant och
att jag kommer att lära mig massor. Ska även fara till frissan imorgon och
färga + klippa håret så får se hurdan färg det blir den här gången. 
 
Plättfrukost på lördagen, mums.
 
Så mysigt med ljus nu när det är så mörkt ute hela tiden!