#throwback #tb

2014-07-06 @ 09:08:00
Den 1.8 är det precis ett år sedan jag och Basti flyttade hit till vårt nya hem. Jag förstår verkligen inte hur tiden kan ha gått så jäkla fort. Förra hösten var en av de bästa tiderna i mitt liv. Fast det var även mycket stress med skolan och hela sista året var det mycket skolarbeten och tre praktiker som skulle hinnas med. Men ändå har jag haft det så underbart med alla mina vänner och det är de stunderna som betyder allra mest ♥
 
Umgicks mycket med Emilia ♥ vi har nog så galna och underbara minnen tillsammans :')
 
 Skaffade vår lilla katt Findus.
 
 Hade en helt underbar 18 års dag (tänk att jag snart fyller 19?!)
 
 Åt god mat!
 
 Var nervös över teoriprovet och körprovet men klarade båda på första gången! Så stolt över mig själv.
 
 Umgicks också med Ida och Micku.
 
 Och den 1.8 flyttade vi in! Det var en väldigt tung dag då alla möbler skulle bäras in men det var så värt besväret :)
 
 Vacker höst! :)
 
Fotade fina höstbilder med Emilia.
 
 
 
Tände mycket ljus när det började bli kallt.
 
 Hittade ett nytt favoritte! Men nu vågar jag inte alls dricka te eftersom jag fick missfärgningar på tänderna.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback