känner mig gammal...

2014-03-02 @ 17:33:00
Det här veckoslutet har gått så otroligt snabbt! Igår var jag ute och springa efter att jag hade vaknat och ätit morgonmål. Det var så härligt väder, solen sken och det var ganska varmt ute. Och precis som jag gissade så kom det snö idag. Nå man får hoppas att det snabbt smälter bort så att våren kan komma påriktigt.
 
Har också varit till bl.a. Musti & Mirri och Plantagen det här veckoslutet. Från Musti & Mirri köpte jag lite saker till Findus och från Plantagen har jag köpt bl.a. en ny inneblomma och blommor som jag ska så ute när det börjar bli varmare. Känner mig verkligen så gammal just nu när inredning, blommor, möbler, prydnader osv. intresserar mer än kläder, smink, alkohol. Men det är ju bara så roligt att få inreda sitt eget hem och blommor är så roliga att ta hand om haha.
 
 
 
 
De här ska jag så ute på bakgården när våren kommer påriktigt.
 
Trädgårdsredskap.
 
Leksak till Findus som dinglar vid dörren.
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilka fina bilder :)

2014-04-04 @ 20:54:16
URL: http://mikxki.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback