26.2.2015

2015-02-26 @ 09:59:54
Idag har jag kvällstur, 13-21, så fick sova lite längre på morgonen. Det var verkligen välbehövligt då jag sovit ganska dåligt hela förra veckan och den här veckan. Var också sjuk två dagar förra veckan och känner mig inte helt bra ännu så det var bra att få ordentligt med sömn. Den här veckan har jag bara vilat och tagit det lugnt, alltså ingen träning, så att jag ska bli frisk. Som tur har jag ännu bara en morgontur imorgon och så blir jag ledig över veckoslutet. Vi hade lite med Emppu planerat att hon skulle komma övernatten från fredagen till lördagen så hoppas att det blir av! Har inte träffat henne på länge och det skulle vara så roligt. Det blir inte så ofta mera då hon går i skola och jag jobbar. Förut träffades vi ju nästan varje dag då vi gick i samma klass, saknar dom tiderna så otroligt mycket!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback