hej igen!

2015-02-26 @ 09:51:00
Det var otroligt länge sen som jag bloggade sist. Men nu fick jag någon underlig inspiration till att börja igen. På senaste halvåret har det hänt mycket, men ändå inte. I början på september 2014 började jag och Basti en kväll tala om att det skulle vara roligt att flytta till ett eget hus, vi började kolla på internet och då hittade vi ett hus som vi båda älskade och kunde tänka oss att bo i resten av livet. Nästa dag for vi redan på visning och efter någon vecka var köpet gjort. Och 27.9 flyttade vi redan in. Det gick så otroligt snabbt att man inte riktigt hann reagera. Men fortfarande är vi så nöjda över vårt beslut och trivs mer än bra i nya huset ♥
 
Annars så har jag för det mesta bara jobbat, umgåtts med vänner och sådant vardagligt. Tiden har gått så otroligt snabbt så snart är det nog sommar och då har jag äntligen en månads semester!! Då ska jag verkligen passa på att njuta av varenda dag och vila upp mig så att jag orkar jobba enda till vinterns semester.
 
Så här ser vårt hus ut på baksidan. Sååå nöjd och glad!! ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback